Har ditt kärl inte blivit tömt?
Här kan du se aktuella driftstörningar eller läsa mer om avvikelser som kan vara orsaker till att du inte fått tömt. Om du behöver kan du också beställa en extra hämtning.
Det kan finnas flera orsaker till att ditt kärl inte blivit tömt. Under normala omständigheter hämtar vi ditt avfall mellan klockan 06.00 och 15.00 året om oavsett helgdagar.
Vi vill informera dig via sms eller e-post
Vi vill informera dig om eventuella avvikelser här på hemsidan, via sms eller e-post. Det är därför viktigt att vi har uppdaterade kontaktuppgifter till dig.
Vanliga orsaker till att du inte fått tömt
Här hjälper vi dig ta reda på varför ditt kärl inte är tömt och hur du kan rätta till det inför nästa tömning.
Om du behöver kan du beställa en extra sophämtning mot en avgift
Stämmer ingen av anledningarna?
Om ingen av anlendingarna stämmer eller om ditt kärl behöver repareras kan du göra en reklamation till vår kundservice
via vårt reklamationsformulär.