Länk till startsida
Varningsmeddelande

Kundservice stängt måndag 3 oktober Läs mer

Varningsmeddelande

SRVs återvinningsanläggning på Gladö har stängt fredag 30 september Läs mer

Systembyte påverkar vår fakturering och svarstider

Vi genomför just nu ett systembyte som påverkar vår fakturering och svarstider hos kundservice.

Det här kan beröra dig som kund på följande sätt:

  • Om du vanligtvis betalar din kvartalsfaktura via autogiro behöver du betala din faktura manuellt under perioden oktober till första kvartalet 2023. Du får en pappersfaktura eller e-postfaktura, om du har ansökt om e-faktura via din bank får du en e-faktura. Läs mer om vad som gäller dig som autogirokund. Länk till annan webbplats.
  • Fakturor för beställningar av extratjänster kan från och med den 20 september bli något försenade. Extratjänster faktureras separat och ingår inte i den kommunala avfallstaxan.
  • Det kan vara längre svarstider till kundservice på mejl och telefon.

Detta kan du göra själv

Fyll i dina kontaktuppgifter - så kan vi kontakta dig snabbare om något påverkar dina tjänster hos oss.

Här kan du själv beställa ett nytt passerkort. Länk till annan webbplats.

Här hittar du svar på vanliga frågor

När hämtar vi dina sopor? Länk till annan webbplats.

När tömmer vi din anläggning för slam och fett?

Sorteringsguide Länk till annan webbplats.

Öppettider och information om våra återvinningscentraler Länk till annan webbplats.

Tack för din förståelse och vi beklagar eventuella problem det här kan medföra.

Uppdaterad

Följ SRV:

© SRV Återvinning AB | Org.nr: 556053-7515